15 December

091215

Måste tyvärr börja inlägget med lite irritation.. Kom hem till mamma o pappa igår och där står ett brev till mig, från KLARNA igen!! Jag blir så jävla irriterad så jag dör.. Iallafall så trodde jag först att dom skickat ut ännu ett brev från tidigare räkningar som jag glömt av att betala från mandeldesgin, men så vad det inte.. Nej nej, då har jag fått en jävla påminelse på ett armband jag betsällt för ungefär två veckor sedan som jag inte har fått!!! Hur jävla kul är det på e skala från 1- 10?!? HATAR!
Så antagligen har mitt armband kommit bort på posten eller nåt sånt, nu jävlar blir det till att ringa o klaga...
Har bestämt mig nu för att aldrig mer handla något på internet.. Det blir alltid en massa strul när man gör det! :/ Suck!

Nu till lite roliagre saker! :)
Ikväll blir det massa kul , ska åka och hämta Lina direkt efter jobbet så ska hon följa med till stallet, sen åker vi hem till mig/johan :P väl där ska vi laga mat , baka o göra pepparkakshus är det tänkt :) och sen får vi ju inte glömma av det viktigaste på hela kvällen, nämligen desperate housewives! :D Så ikväll blir det massa mys med bästaste Lina! Lääägntar som bara den , vill hem NU!! ;) 

På tal om mys, så tänkte jag att jag skulle hälsa på Malin i veckan, vi träffas alldeles för sällan nu för tiden.. Saknar min mysis! <3

Nu får jag återgå till "arbetet" :P

~ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet väl att det var säsongsfinal på DH förra veckan :P

2009-12-15 @ 09:49:33
Postat av: Anonym

Jo jag kom ju på det igår!!

2009-12-16 @ 12:02:23
Postat av: Malin

Du e mer än välkommen ! Saknar dig me!

2009-12-17 @ 20:58:12
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0