Dagen före nyår

091230

Hej mina raringar! Hur mås det? :) Själv känns det lite grann som att jag vaknat på fel sida idag.. Går runt här på jobbet och är lite små sur o är lätt irriterad på allt en viss Pauli kommenterar..
Dessutom är jag riktgit trött i huvudet och går runt lite som en zombie här i butiken o fattar nada typ! Hade varit skönt o få slänga sig på soffan efter jobbet men det lär jag inte hinna med. Ska nämligen till Allum o utnyttja mitt presentkort som jag fick utav min bror på julafton, blir nog att jag köper en likadan jacka från ginatricot som mina kära motosar har, den är så jävla SNYGG!! Förlåt tjejer att jag köper en likadan men måste bara ha den! :)


Silky biker jacket från Ginatricot 299 kr

Den här skönheten kommer att hänga i min garderob ikväll :)
Kanske ska man ha på sig den imorgon kväll , det är ju faktiskt nyår så lite fin får man ändå vara även om man inte ska göra något speciellt! :)

Efter Allum bär det av mot tynnered för att hämta Alissa hos Nina och sen hemåt för att ha en myskväll med två små godingar! Gott e de! :)
Slänger kanske in ett litet inlägg ikväll!
Om inte ikväll så hörs vi på nyårsafton, vilket är i morgon! ;)
Pusss o kraaam!

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0