Det går fort

091202

Hello godingar! :)

Idag är det den 2 december och det betyder att jag o älsklingen firar 4 månader idag! :D Grattis älskling, älskar dig! <3 Tiden går så himla fort. Jag menar, de va ju inte längesen vi firade 3 månader.
Allt e så underbart! Han e det bästa jag vet o betyder allt! :)
Dagen till ära så ska vi på restaurang ikväll klockan 20.00, åå ska bli så mysigt, bara jag o han o god mat! :) Vi måste tillbringa så mycket tid som möjligt med varandra nu, för han åker ju iväg till Thailand i 23 dagar, e ju sådär kul...
Men måste ju samtidigt vara glad för hans skull. Komma iväg till värmen o slappa, inte helt fel o thailand av alla ställen med. Kommer dock sakna ihjäl mig men..

Aah, nu längtar jag tills ikväll ! Massa mys denna underbara onsdag :)

Nu hörde jag en pipig liten röst som skrek på mig att jag måste göra lite nytta :P
Thing!

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0