Söndag kl 02.32

091227

Sitter hemma hos älsklingen själv o dricker öl o lyssnar på musik, hahah! Jag vet det låter inte bra men Lina va här nyss och så var det två öl kvar som jag tyckte va lika bra att dricka upp! ;)

Snart kommer äntligen mitt underbara hjärta hem och som jag lääängtar <3 Måndagen den 28 december klockan 09.10 landar hans plan i Göteborg , tråkigt är bara att jag jobbar Måndag-Onsdag den här veckan! Men kan ju lova att så fort jag slutat jobbet bär det av till Johan för att pussa på honom o aldrig sluta! :)


Me and my darling på min födelsedag (ser förjävlig ut, jag vet) men de e sånt man får bjuda på ibland ;)
ÄLSKAR DIG!!

Ne men va sägs om att ta o lägga sig så att det går fortare tills älskling kommer hem!
Jag gör nog så :) Sov gott mina kära!

Pusss o kram

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0