One day :)

091111

Nu såg jag att jag skrivit fel i bloggen.. Det står ju att det var fyra dagar kvar och sedan tre men fan det skulle varit tre på första inlägget ;) Opsi, aja så kan det gå!
Idag är det iaf EN dag kvar till min stora dag :P

Så här såg jag och mina vänner ut förra året när vi firade mig hemma på altanen och på Chez! :)


Sarah & Carro hos mig!


Me and my homie, Lina <3


Lina , Emelie , Maria & Carro på Chez :)

Ikväll ska jag och Johan på Alovera visning hos Malin o Christer, ska bli kul o se vad dom ska försöka lura på oss för en massa grejer! ;) Vi ska vara där klockan 19 och det håller väl på en timma elle nåt kan jag tänka mig, under tiden vi är där så bjuds det på fika med, grymma Malin! :) Antar nämligen att Chrille inte står för den biten :P

Hej svej!

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0