Three days :)

091110

Igår åkte jag till stallet direkt efter jobbet och när jag kom hem därifrån, så drog jag och Johan igång med städning i hela huset (nästan iaf) ;) Vi fick undan en hel del skit från köket och från hallen så nu ser rummen helt plötsligt stora ut, haha!
Det ligger ju fortfarande lite skit som ska slängs. Men fan man kan inte ta allt på en o samma dag! :)
Hörde igår hur Johan lite deskret försökte fråga sin mamma, (i förhoppning att jag inte skulle höra) om hon ville följa med till stan och kolla på lite grejer. Hmm jag undrar vad han ska göra i stan tre dagar innan jag fyller år.. :P Hursom, tänkte iaf att vi skulle ha lite folk hemma på lördag så det får bli att verkligen STORSTÄDA på fredag efter jobbet !
Jaha idag är det ännu en tisdag, och förhoppnigsvis myspys! :) Vet inte riktigt hur det blir för, jag har verkligen för mig att Malin skulle ha AloVera visning idag men ska ta o ringa henne på lunchen o kolla läget. Så vi får se om det blir mys eller visning idag! :)  

Men nu är det bara tre dagar kvar tills min födelsedag! Yeeeyee (På tal om ingenting) ;)

Lunch dax!

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0