Fotbollskväll !! :)

091010

Sitter på jobbet just nu och kan ju säga att det förbannat segt, känns lite som att man jobbar i hisingsbutiken.. Det händer typ ingenting så det blir att man sitter på internet och hänger istället :) Inte helt fel det när man tänker efter :P
Ikväll är det fotboll med avspark 20.00, då blir det pizza för min del o ska faktiskt, (hör o häpnar) skippa ölen till det, istället får det bli "nyttig" Coca Cola ;) Det ska blir lite intressant o se hur många som kommer hem till Johan ikväll, känns som jag pratat med alla och bjudit hem dom. Fast det känns samtidigt som att alla kommer banga så det slutar nog med att det blir jag o Johan som sitter själva bänkade i soffan.. Heheh! Men får väl se senare hur det blir, ska ta o ringa till folket när jag slutat jobbet tänkte ja :)

På tal om ingenting nu, så kom jag bara o tänka på att jag verkligen gillar den nya färgen i älsklings vardagsrum! Tror att det kan bli väldigt mysigt när vi målat klart väggarna. (med "Vi" menar jag Johan) haha! Det är älsklingen som är så duktig som gör allt jobb :) jag tar åt min ansvaret att fixa o dona när väggarna e klara, möblera lite o sätta upp lite tavlor. Känns som att jag ska hålla mig till dekorationen! :P

Men nu får vi hoppas på seger för Sverige i kvalet ikväll samt att det blir en rolig match att titta på!
Ha de gott allesammans :)

Pussss!

~ M

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag å Chrille kommer ju . :) Vi har sående inbjudan precis som ni har hos oss ;) Hihi Puss Going !

2009-10-10 @ 12:21:09
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0