Fredag :)

091009

Imorse var jag ovanligt pigg, vaknade innan klockan ringde och den skulle ringa 05.30.. Så ni kan ju kanske tänka er när jag vakna på ett ungefär.. Va la runt sesådär 05.10, yeey va kul.. Men inte gick jag upp o käkade frukost eller nåt, nej nej jag låg kvar i sängen o kolla på älsklingen när han sussa gott isället! :) hahah!
Så jag pallade mig tillslut upp ur sängen när klockan ringde vid halv o då hann jag bara fixa mig lite innan papsen åkte hemifrån för o hämta mig hos Johan 05.50..
Kom till jobbet i tid för en gångs skull, känns bra. Fast de e ju tack vare min underbara pappa! :D

Faan, var pigg o glá på jobbet tills Eddie bad mig komma in på kontoret.. Nu får jag antagligen inte jobba fram till års skiftet som det var sagt! Nu har facket hört av sig till dom o gnällt, så antagligen måste dom ta in en av de två som dom varslade tidigare i år.. Hur kul är det här lixom! Fan, jag som trodde att det äntligen skulle lösa sig med jobb där, jag vill ju så gärna vara kvar med.. SKIT !! :( Aja, får väl fortsätta gå arbetslös som gjort sedan studenten!
Det är tur att det är fredag, ikväll blir det lugnt. Ska inte göra ett skit.. Slappa framför tv:n!! :)

Hej så länge!
Pussss

~ M

Kommentarer
Postat av: sarah

nämen, snor dom jobbet redan innan du fått de :/ fan din stackare!! du får söka massa jobb så får du ett till slut, i promise ;) puss på dig

2009-10-10 @ 01:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0