Tisdag igen och jobb :)

091020

Idag är det tisdag och en betydligt bättre tisdag än förra, då det var dan för dan.. Men nu känns det rätt bra ändå trots hela den där skiten!
Ikväll hoppas jag på att det blir mys med bästaste Lina och mumsiga pilirumpanbågar, oj det lät fel.. hehe! Ne men, jag får faktiskt ta o skärpa mig nu, måste träffa Lina mer än vad jag gjort den senaste tiden :/ Dumma mig!!
Man kanske kan hitta på något mysigt till helgen ja o hon, laga lite middag o ba tjöta! Det va aldelles för längesen vi gjort något ihop! Å igår tycte hon nog att jag var ganska tråkigt för jag kände verkligen inte alls för att spela innebandy men ska ta o ringa henne sen och se vad hon har för sig :) 

Time for breakfast!
See ya :)

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0