Uppdatering!

091027

Update!

Fredag

Kan ju säga att jag var helt slut i fredags , för det första för att jag o Johan satt uppe till 01.00 i torsdags och spela cs o jag skulle ju upp o halv 6 på fredagmorgon så man va sådär pigg efter det.. Hahah! 
Sen fick jag "äran" att jobba låångpass i frölunda 06.20-17.00, dom va nämligen kort om folk,så jag fick ställa upp! Eddie ringde och frågade om jag fortfarande var intresserad av att jobba fram till årsskiftet och självklart var jag det!! Då har Richard på hisingsbutiken sagt upp sig och jag får ta hans timmar fram till nyår :) De e juh tråkigt att Richard sagt upp sig bara sådär men det är ju samtidigt bra för mig!
Det slutar inte där, jag hade nämligen också lovat Lina att jag skulle gå med ut på kvällen! Så det blev lite stressigt , åka från jobbet 16.45, (smet lite tidigare) ;) hem och dushca, käka och göra sig iordning och sedan dra till Lina för förfest..
När jag väl kom till Lina var jag så trött att jag knappt orkade dricka vinet..
Aja men det var kul ändå även om jag aldrig riktigt var på partyhumör.. Men vem kan ha tråkigt egentligen när man är ute med Lina!? Hon e så jäkla grym den bruden! Love ya babe! :)
Tillslut var man iallafall hemma runt halv fyra och kan ju säga att man somna som en stock brevid älskling som redan sussa så gott! <3

Lördag

Vakna till liv vid halv elva utan huvudvärk :D Riktigt gött faktiskt, men var dock rätt seg resten av dagen. Jag o älskling åkte till Bauhaus och köpte vita fönsterbrädor och lite mat hem så när vi kokm hem var Johan så duktig att han lagade mat till mig, Andreas o Alissa och han själv såklart! :) Han grym på matlagning, det är därför han får stå för den biten och jag för städning ;) hehe!
Kvällen tillbringade vi mest i soffan med tv tittande, kan hända att det blev lite cs spelande också! :P

Söndag

Hämtade mormor och Linda på busshållplatsen i Björsared, (hon fyllde år för ett par dagar sedan) för att ta mormor till Majornas Go-Kartbana, det roligaste var att hon inte hade en aning om vart vi skulle eller vad hon skulle få göra. Hon var lite inne på att vi hade fixat så att hon skulle klättra klättervägg som Ester gjorde när hon fyllde 100 år, men icke! Hon blev helt paff när hon insåg att hon skulle få köra Go-kart! Riktigt kul att se henne köra, hon körde verkligen som en kärring, resten av de som körde hann typ köra 10 varv innan loppet var slut medans mormor hann med 3 eller 4 varv :P
Efter jag lämnat av mormor åkte jag hem till älskling, som återigen va så duktig att han lagade mat, idag till mig Alissa och Aila o till sig själv såklart! :) Min duktiga babe!

Måndag

Jobbade på hisingen 7.00-16.00, käkade middag hemma hos mor och far klockan 17.00, korv i ugn med potatismos. Mumms! :)
Åkte till stallet och mockade tre jävla boxar.. Aah blir så trött! :/ Ingen som vill köpa häst, och få en hamster på köpet?? ;) Åkte till Johan , duscha och kolla på tv så det blev bara massa slapp slapp o ännu mera slapp :)

Nu jäklar ska jag greja lite i butiken!
Thing sålänge :)

~ M

Kommentarer
Postat av: Lina

Love you too

2009-10-27 @ 17:24:50
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0