Onsdag

091021

Vaknade imorse klockan 05.05 av att min telefon ringde, då tänkte ja ba, vem faaan ringer så här tidigt!?
Jag va nämligen helt säker på att klockan var typ 02.00 eller något o hade ingen som helst ork till att resa mig upp ur sängen och lät det istället ringa, hahah! 
När signalen tillslut la av tänkte ja att, aah gött nu kan jag somna om o sova flera timmar till eftersom jag är ledig, men ack så fel jag hade, jag fick nämligen ett sms och man blir ju så jäkla nyfiken och bara måste läsa det!Tur var det att jag läste det, för de va Robin som hade ringt mig o sa det att Peter skulle vara hemma från jobbet idag ändå så jag fick JÄTTE GÄRNA komma o jobba om jag ville! :D
Och det ville jag ju såklart, måste ta alla dagar jag kan få nu eftersom jag inte kommer ha något jobb framöver..
Men imon blir det iaf spännande när jag ska in till stan och prata med en butikschef i nordstan om jobb :)
sköter jag mig så kanske kanske man kan få komma o provjobba! 
Det hade ju vart riktigt kul!
Måste bara ta tag i att skriva mitt cv, de e ba så jäkla tråkigt o sen så e de rätt svårt och skriva positiva egenskaper om sig själv.. Men, men ikväll ska jag iallafall sitta med mitt cv o mysa hema hos älskling i våran nya soffa :D Me like!

Kanske bloggar lite mer senare :)
Take care!

~ M


Kommentarer
Postat av: sarah

va e d för butik i nordstan då?? :)

2009-10-22 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0