Tisdag

091013

Jaha, då var det tisdag o bara en dag kvar..
Vill så gärna att allting ska gå bra, så att den där satans subban inte får som hon vill, men med tanke på hennes "fördelar" så ser det tyvärr inte jätte bra ut.... :( 
Aaaah, blir så jävla förbannat, vill just nu inget hellre än att spöa skiten ur henne, få se henne lida så enormt mycket, då hade jag mått så jävla bra !!!
Önskar det fanns något jag kunde göra så att hon själv får sitta i den sitsen som har satt sina "vänner."
Men hon är ju helt rubbad i skallen så hon hade väl inte fattat vinken ändå även om hon vart i samma situation, sjukare människa får man fanimig ta o leta efter.. 
Jag har pratat om detta i ett tidigare inlägg och jag säger det igen, jag fattar inte hur man kan hata en människa så mycket utan att ens ha träffat den. Men hon förtjänar att varje männsika i hela världen hatar henne efter vad hon ställt till med !!!! 

Imorgon blir en dag då jag tidigt åker hem till Malin för sitta där o tjöta om hur mycket vi båda hatar henne o bara vill, aaa.. Ni vet!
Vi får väl se om vi ens vill åka in till stan imorgon, kanske är bättre om man håller sig borta därifrån.
Man vill ju inte heller vara i vägen i en dag som denna..
Vill ju så gärna att allt ska lösa sig men kan inte räkna med att det gör det... :( som det ser ut just nu så går det åt h*lvete..

Ne nu drar jag, orkar inte med att skriva mer...

~ M

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi fixar det här hjärtat ! Finns här för dig och nu är det bara att vänta och se .

Hörs sen !

/Love

2009-10-13 @ 11:21:51
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu fattar jag nada!

2009-10-13 @ 12:48:33
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0