Lördag, jobb & ikväll händer ???

090919

Sitter även idag på jobbet och ugglar, fan varför sa jag ja till att jobba idag..
Ångrar mig skarpt nu.. 
Men, men det är bara fyra timmar så man får väl bita ihop! 
Man ju inte direkt påstå att kunderna springer in dörrarna idag iallafall.. Har en känsla av att tiden inte kommer gå sådär jätte fort idag.. Fast vafan, jag har ju inte direkt något att skynda mig hem till.. Vet inte ens vad man ska göra ikväll, blir väl slappa o sitta framför tv:n antar jag..
Har nämligen tappat suget helt på att göra annat än att slappa o mysa med min going. Kan ju finnas en anledning till varför jag verkligen vill vara med honom så mycket som möjligt just nu!
Vill bara att han ska veta att jag finns här och att jag inte kommer gå någonstans hur det än blir med allt!
Aja skit samma..

Men, nu ska jag ta en rökpaus från jobbet o fundera på vad tusan man kan göra ikväll..
Ha´re gottanas!

~M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0