30e april 2010

God morgon bloggen!

Då var det fredag idag o valborg. Ska ni göra något sköj? Jag själv har faktiskt inga som helst planer, verkar bli en lugn hemma kväll eftersom min Lina är upptagen på annat håll och så är även Malin. Som ni förstår har jag bara två vänner, haha!  Ne skämt och sido.

 Pratade btw med Linn banan igår, som jag förövrigt inte träffat på ap länge och dom skulle tydligen ut o göra stan osäker ikväll o jag fick gärna följa med om jag ville  Snällt av henne va? Haha! 
Sen skulle Sarah ha lite folk hemma o dit var jag också välkommen. Men jag ska ringa folket sen o kolla läget! 
Jag vill ju samtidigt vara med Johan eftersom det är vår första valborg tillsammans, men vi får väl se om han har hittat något skoj tills jag kommer hem från jobb o stall! Om inte kanske det blir mys hemma i soffan istället och det är ju inte äckligt det!

Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0