Time to guess

Fick meddelande igår angående mitt paket som jag fortfarande väntar på. Det kommer förhoppningsvis på tisdag nästa vecka. Om det inte dyker upp under den veckan kommer jag bli galen!

Jag vill ju visa er vad mitt "hemliga" paket innehåller, men jag hoppas att ni också kan härda ut! Jag fick nu idén om att ge bort ett armband alá Lina till den som gissar rätt på innehållet av paketet! (Lina vet dock inte om att hon ska göra ett armband till mig ännu, haha!)
 Vill du vara med? Skriv då en kommentar med majladress samt bloggadress om du har det! Lycka till, hehe!

Så vad innehåller mitt hemliga paket?

Nu till mina käraste vänner, ni som redan vet, får INTE vara med o gissa!!  




Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaag vill ju! Men jag får ju fan inte gissa ! :P guud vilka fina armband btw.

Puss love u

2010-04-30 @ 09:07:11
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0