På jakt

Hej, hej hemskt mycket hej! 

Är äntligen klar med den gigantiska högen av kläder som låg på två vagnar och behövde en hyllplats! Gött o att få bort det från klädavdelningen  

Nu till något helt annat.
Johan o hans pappa började lite smått i helgen att bygga på balkongen till huset o jag bara läntar tills det blir klart. Kommer att ha morgonsol där och är det inte underbart o kunna sitta ute med solen i ansiktet o avnjuta en god kopp kaffe? Jag gillar´t iaf Så just nu är jag på jakt efter trädgårdmöbler, är det någon som har tips på vart man kan köpa snygga utemöbler till hyfsat pris? Ni får gärna bombadera mig med förslag!!

KRAAAM så länge! ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jysk eller chilli :D massa fint.. chillis e finast..

2010-04-13 @ 14:51:50
Postat av: Lina

Bygg egna Maria, du är juh händig! ;) Tor inte jag hinner träffas idag, har 1 ½ bok kvar att läsa..Men mys i helgen låter bra!! <3

2010-04-13 @ 15:02:08
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/
Postat av: Pantat

sv: Ja visst är det.

2010-04-13 @ 16:23:29
URL: http://pantat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0