Home

Hemma nu efter att ha varit o hämtat Alissa o hennes kompis Julia som ska sova över här till imorgon. Kul för Alissa att ha med en kompis som hon kan leka med medans jag o Johan sitter som två osociala nötter framför varsin dator  Jag bloggar, han läser aftonbladet. Haha! Väntar nu på att ugnen ska bli varm så vi kan äta mumsiga pommes med kebab o vitlökssås, yummy yummy.

Efter maten ska jag röra mig mot Olofstorp för att träffa min kära vän o ta en promenad, får ju passa på så länge solen är uppe  

Bloggar mera när jag kommer hem igen o bjuder kanske även på en bild eller två!
Hej så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Snabba dig min vän!!!!

2010-04-09 @ 19:23:17
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0