Lördag 10e april 2010

God morgon i solen! ♥

Idag har jag varit uppe med tuppen, nja inte riktigt men var uppe vid nio tiden o begav ut i solen med kaffe i ena handen och en cigg i den andra. Aaah det är härligt, man blir så mkt gladare när det är fint väder ute

Igår var jag på promenix med min vän Lina o vi hann tyvärr inte ut innan solen gick ner, men det var ändå härligt att gå en sväng o bara tjöta om allt mellan himmel o jord. Lina berätta också att hon hade haft en otroligt sjuk dröm, shiiit har aldrig hört någon sjukare dröm.
Visst kan drömmar vara rätt störda o så, men den här va verkligen grotesk! Haha, hon kommer nog få en pik eller två varje gång jag möter henne


Igår på våran promenad i mörkret, (ölen skulle tydligen med)



Texas fick också följa med på våran kvällspromenad. 

Ska fixa lite mer här hemma o sen iväg till stallet för o mocka två boxar.
Hörs när jag kommer hem igen. Ha en asbra dag i den underbara solen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0