Måndag 19e april 2010

GOD MORGON!!!

Vilken härlig måndag, solen skiner över Göteborg o jag är tillbaka på jobbet, kan det bli bättre??
Svaret är: JAAA det kan bli bättre, om jag hade vunnit massa miljoner på lotto, om jag hade varit ledig från jobbet ett tag o bara fikat o shoppat med mina kära vänner, om jag fick komma iväg utomlands med min goding. Det finns väldigt många om här känner jag!  hehe

Som ni förstår finns det mycket som skulle kunna göra dagen lite bättre men nu ska jag inte klaga över det, för i dessa tider ska jag vara glad över att jag ens har ett jobb att gå till (även om det hade varit gött o vara ledig någon dag i veckan)  

Vad ska ni hitta på denna måndag?


Kommentarer
Postat av: sandra

man få vara glad för det man har =) börja man tänka så som du skrev så kommer man aldrig bli nöjd hahaha=)



Idag blir de föräldragrupp på bvc och säkert en långpromenad i sooolen !!



KRAM

2010-04-19 @ 09:53:46
URL: http://sandrayou.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

sv: kl sex!

2010-04-19 @ 12:27:39
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0