Natti natti

Då har Lina åkt hem, Johan gått tills sängs o tagit en "powernap" (som antagligen varar hela natten så nu sitter jag ensam i soffan, o efter att ha kollat igenom i stort sätt alla mina bilder på datorn har jag konstaterat att det finns extremt många fula, roliga, sjuka, söta, you name it bilder på mig o många andra, haha! Det är nog sant det dom säger, en bild säger mer än tusen ord






Det här är bara några av alla bilder, haha! Man måste ju även bjuda på lite fula bilder

Nu är det dax för sängen! Sov gott alla söta, hörs imon ♥


Kommentarer
Postat av: Tisdags tjejerna

även fula bilder ? förstår inte riktigt vart dom snygga tagit vängen , mer än dom på din kille =)

2010-04-18 @ 18:51:45
Postat av: J'licious & L'licious

hahah härliga bilder

2010-04-19 @ 20:52:55
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0