Sjukling

God morgon allihopa! Hur mår ni? Jag själv mår kasst, vaknade inatt av magont och tillbringat halva natten halvsovandes på toaletten, så idag är jag hemma från jobbet. Börjar faktiskt känna mig lite bättre, o jag slipper springa fram o tillbaka till toan nu iallafall, haha. Peppar peppar!  
Men magen lär väl iof säga ifrån när jag väl fått i mig lite mat, o då lär jag få springa igen. Men får se det positiva att jag iallafall mår "bra" än så länge!

 Nu ska jag äta lite frulle o hoppas på att magen håller! Ha en fin dag! Kraaam

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch! Stackare.. tycker verkligen synd om dig . Lider med dig. Krya på dig hjärtat ;)

Köss!

2010-04-07 @ 15:15:11
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0