Spökar?

Hej alla godisar!

Jag tror att det spökar hemma i huset.. Ända sen vi kollade på Paranormal activity, hemma tillsammans med Malin o Chrille (Malin var btw livrädd i stort sätt hela filmen)  har både ja o Johan tyckt oss se konstiga saker, typ skuggor som snabbt svischar förbi i vardagsrummet när vi ligger i sängen i sovrummet.. Och igår gjorde Johan kaffe lagom tills jag kom hem från jobbet. Imorse på väg till jobbet kom vi på det att fan vi har inte stängt av kaffebryggaren. Johan vänder tillbaka hem o kollar, då är den avstängd!! Spooooky..



Har ni sett den?

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för detta. Jag är ledsen men jag kommer från och med nu inte vistas i erat hus mer... Fan Maria! Jag har ju sagt de hela tiden. DET FINNS SPÖKEN! haha . Hoppas ni får en underbar helg. Miss u !

Pussas

2010-04-16 @ 09:06:02
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0