Torsdag idag

God morgon!

Igår blev det en dålig uppdatering av bloggen, sorry för det. 
Jag kom hem igår efter jobbet och hann egentligen bara byta kläder för sen bege mig till gymmet tillsammans med Johan! Han skulle träna bröst & armar o det lockade inte mig direkt så jag tränade på crosstrainer istället och shit det är faktiskt bra mycket jobbigare än vad man tror! Man svettas ju som en gris, haha  
 
 Idag blir det stallet efter jobbet o kanske ska man gå ut på en tur i skogen, (om det inte börjar regna vill säga) Eller jag får se hur jag känner mig sen, soffan är ju alltid lite mer lockande än en tur i skogen med halv bra väder. Ska man ut o rida ska det vara kanooon väder, då är det UNDERBART! ♥

Nu har jag en fråga till er, är det något speciellt ni skulle vilja se mer av i min blogg? Tävlingar, mer bilder, eller annat? Vill gärna ha massa förslag så jag förbättra min blogg

Ha en fin dag så skriver jag mer sen! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: rune ström

lite mer lättklätt kanske ?

2010-04-29 @ 16:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0