Sängen är efterlängtad..

God morgon bloggen! Sorry att jag inte visade upp för er nyfikna vad som fanns i paketet igår  men jag hade en hel kväll på soffan med massa tv tittande och jag hann lixom bara med att skriva ett sista inlägg innan det var dax för sängen.
Sen var jag också sjukt trött hela kvällen o lyssna på det här, jag höll på att somna till DH, vilket inte hör till vanligheten!

Nu sitter jag återigen på jobbet och fan va dålig jag känner mig. Halsen gör ondare än igår (hostar som en dåre), näsan är igentäppt och mina ögon rinner plus att jag har lock för öronen, buhu.. Känner nu att jag egentligen borde stannat hemma idag, men det känns så jävla dumt med tanke på att jag även var sjuk i förra veckan! Så typsikt, förra veckan var jag hemma med magont & illamående och nu kommer halsen o fan hans moster! Det hade varit bättre om allt kunden kommit på samma gång så man slipper vara borta från jobbet lite då o då..

Vill nog faktiskt inget hellre idag än att komma hem o slänga mig på sängen med en stor kopp te o vila min hals, men det blir tyvärr inget med det eftersom jag ska hem till mor & far på middag och därefter ska min underbaring till pappa hjälpa mig att byta däck på min bil!
♥ till dig pappsen!

Ska nu fortsätta att sitta ner stolen o tycka synd om mig själv här bakom kassan..  
Hoppas iallafall att ni andra mår kanon! Ha det underbart, så hörs vi sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0