Är jag så blek??

Hallå i skogen!

Hur har ni det ute i vida världen? Själv sitter man på jobbet o längtar hem! Buhu..
 
Fick höra imorse av min älskade att: "haha va brun du är då" (han menade alltså att jag såg ruskigt blek ut) o jag tänkte för mig själv, jaha tack för den, haha!  
När jag varit på jobbet i ungefär fyrtio minuter kommer Pauli fram o säger: "Fan Maria, du ser äna trött ut, är du trött eller? Du ser även lite blek ut" Gaah, tack ännu en gång tänkte jag!
Jag mår ju faktiskt inte helt hundra o har inte gjort det på ett par dagar nu. Kanske borde jag åka hem o bara ligga på soffan o vila upp mig?! Ååhh, vad gött det hade vart!

Aja snart är det lunchdax för min del o jag undrar vad jag ska slänga i mig för fettiskäk idag? Kanske kan det bli Donken?
Trevlig lunch allesammans !


Kommentarer
Postat av: sarah

stackars dig, åk hem o krya på dig o sätt dig i solen ;)

2010-04-15 @ 12:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0