Min dag

Idag har det varit fullt ös! Som jag sa tidigare var jag i allum i morse och där hittade jag världens finaste jacka som skrek efter mig, "KÖP MIG, KÖP MIG" Den slutade verkligen inte skrika efter mig, hörde den hela tiden o jag kände verkligen hur den ville följa med mig hem o pryda min garderob  
Tyvärr fick jag lämna den helt ensam i butiken, för jag var tvungen att betala mina räkningar innan jag kunde bestämma mig för om jag har råd att shoppa hem min lilla skönhet!
 Efter allum blev det hem en snabb sväng för att äta lite frulle, sen åkte jag o hämta Lina som va så snäll o hängde med mig till mekonomen. Sen bar det av hemåt igen för att hämta upp Alissa och åka till stallet (hade lovat henne att hon skulle få rida) och man ska ju hålla det man lovar..
Jag måste också säga att jag har världens bästa pappa som fixade min bil. Tack pappa, nu går den som en klocka!! ♥

Och nu väntar jag o Johan på att Malin o Christer ska komma på besök 



Från stallet tidigare idag (Trött och bakfull? Svar: JAA)

Kommentarer
Postat av: Carin

Så, nu har du i princip varit hemma hos mig - hörde jag :)

2010-04-24 @ 21:01:58
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0