4e augusti 2010

Hej hej bloggen!

Hur mås det? Jag mår väldigt väldigt bra faktiskt! Man kan ju inte annat nu när resan till underbara Florida är bokad, samt att jag hitta en grym sida med massa snygga converse skor. Sidan hittar ni här!

Jag blev sjukt sugen på att köpa mig ett par converse igår när jag såg att Karin hade köpt nya.
Men så sa Johan till mig att jag borde vänta tills vi åker för i USA är converse suuuuper billiga, vad tråkigt tänkte jag, haha! :P

Ett smakprov på hemsidan

I Like, I like

Kommentarer
Postat av: Sanna

köp dem längst upp till höger..dem är snyggast!!! och köp ett par till mig också ;)

2010-08-08 @ 21:16:37
Postat av: Maria

Haha, sanna jag kan köpa ett par till dig om du vill :) Dom e ju sjukt billiga där så why not?! ;)

2010-08-08 @ 22:02:18
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Min kompis var där i våras, hon köpte tre par! Ett par kostde 160 kr och dom andra typ 250! Och dom har massor med mönster och färger, hon köpte låga med silvrigapaljetter :)

2010-08-11 @ 12:32:18
URL: http://idahopalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0