6e December 2010

God morgon, god morgon!

Har ni haft en bra helg? Min har varit toppen!

Tanken var att vi skulle börja med lite förkrök hos min Lina i fredags och sedan dra ut men vi kände oss inte redo för en kväll på stan så vi stanna hos henne och spela på deras nya xbox 360 kinect till halv fyra!

Vi har ju det spelet hemma också så på lördagen fortsatte jag hoppa runt som en galning. Måste se rätt stört ut utifrån när man står i fönstret o hoppar upp o ner, haha.. Det är så sjuukt kul! :)
På lördag eftermiddag var vi på Texas Longhorn med Calle, där åt vi deras underbara biff fajitas. Det satt fint i magen!


                       

Kommentarer
Postat av: tina

min helg var toppen!! :D

2010-12-06 @ 22:16:22
URL: http://athinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0