13 februari 2010

100213

Hellu! Hoppas ni hade en trevligt kväll igår, vi hade det mysigt! Det blev mest slapp i soffan o så där :) Idag vaknade jag vid nio tiden av att Alissa ville ha frukost! Söt som jag är gick jag o Alissa ner o gjorde pannkakor till min kära man som låg kvar i sängen o gotta sig! ♥
Efter frullen åkte jag till stallet och mockade tre boxar, så där kul men måste ju göras..
Samtidigt som jag var i stallet passade jag på o ta lite kort min pålle!




Mökkwi


Vi tillbringde nyss några timmar på Lerums vattenpalats jag, älskling o Alissa! Det var väl mysigt. Lite väl kallt i vattnet dock men så är det!

Tummen upp för vattenpalatset!


Nu måste jag göra mig iordning, ska ju hem till Lina o mysa med vin, ost & kex!
Ha en toppen kväll allihopa!
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0