1 a februari 2010

100201

God kväll!
Hoppas ni haft en kanon helg! Min helg har varit mysig :) Ledsen för dåligt bloggande men jag har verkligen haft varken ork eller lust till att blogga i helgen!

I fredags hämtade vi Alissa vid 18 tiden och var hemma igen vid 19. Medan älskling körde sin pappa till bussen, gjorde jag o Alissa det mysigt i vardagsrummet med tända ljus, rödvin och massa gott tilltugg inför filmtittandet av Råttatouille! :) Mys


Sötaste Alissa



Gillar man barnfilmer, så är den helt klart värd att se :)

Lördagen var i stort sett väldigt lugn. Alissa var på kalas på lek&bus landet på backaplan från klockan 15.00-18.00 undertiden hon busade runt med sina kompisar satt jag o Johan på andraplan, tog en kaffe och mumsade på marabou chocklad!


Älskling ♥



Såg ut ha skoj :)

Efter kalaset tillbringade vi nog största delen av dagen i soffan med datorn i knäet och en massa pokerspelande.. Dock var det inte så kul att spela eftersom jag förlorade allt.. Jag satt o sura under tiden som jag spela o jag tror att Johan tyckte det var lite kul, inte att jag förlora utan att jag satt o sura. Han satt o kolla på mig hela tiden med ett smile på läpparna och då kan man ju inte annat än att le tillbaka! Mitt hjärtegull ♥

Söndag hade vi besök av Aila, hon & Alissa var ute och åkte pulka ett bra tag medans jag o hjärtat satt inne i värmen o mös! :) När pulkåkningen var avklard bar det av till stallet för att testrida min lille pålle, jag hade lovat Alissa att hon skulle få rida och man ska ju hålla det man lovar..

Bilden är från i somras (glömde både telefon och kamera hemma såklart)


Bild från förra vintern på min Mökkwi! ♥

Söndagen i övrigt tillbringades i soffan med filmen "A lot like love" och med massa goda lantchips :) Underbar film, gillar mycket!

Strax bär det av till sportlife, där jag o min personliga tränare ska köra lite gym :)
Ha en fin kväll i snön ♥

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0