Faaaaaaaaaan!

 
God morgon, nej det är det det inte! Det har varit en riktig skit morgon faktiskt!
Det hela började med att jag skulle vara på jobbet klockan 6 imorse för att kolla på matchen mellan Sverige-Slovakien. Men så blev det inte för när jag väl vaknade och var på väg mot undervåningen, stannade jag till i trappan o lyssnade efter vad det var som lät. Det lät precis som om det var någon som duschade o jag undrar ju såklart vem fan det kunde vara eftersom Johan fortfarande låg kvar sängen..
Hursom, när jag kom ner i köket trampar jag i en stor pöl med vatten, då hade någon slang bakom hela fästet vid dusch pajat. Vilket resulterade i att vi hade vatten över hela glovet i köket, badrummet så klart och i tvättstugan. Lagom kul!

Sen till en annan skit sak är ju att Sverige förlorade matchen mot slovakien och därmed ute ur tuneringen. Sååå jävla dåligt av våra svenska spelar att släppa in dom slovakiska spelarna i våran zon. Det var alldels för lätt för dom att ta sig in och Lundqvist spelade ju inte en av sina bästa matcher idag heller.
Våra svenska "hjältar" spela som ett par trötta babianer.



Ni kanske förstår att jag hade en jävla piss morgon rent ut sagt. (Ursäkta språket, men blir så förbannad)
Hmm. Ne nu e det dax för lite kaffe paus med Pauli.
Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vad jobbigt!

2010-02-25 @ 15:46:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0