Fredag 5 februari 2010

100205

Hallå! Hur mås det idag, bra hoppas jag? Själv mår man inget vidare faktiskt.. Mår ungefär som igår, näsan rinner, ont i halsen och nu börjar även ögonen rinna! Men jag beklagade mig över detta elände igår så ska inte göra det idag med.
Det är äntligen fredag och verkligen en behövlig sådan för min del, känner att jag behöver vila upp mig under helgen om jag ska kunna komma tillbaka till jobbet på måndag som en ny människa ;)

Ska bli spännande o se hur mycket man hinner/orkar göra idag! Även om man inte riktigt orkar plocka varor så vill man ändå på nåt sätt att det kommer en bil med lite goa grejer så man har något att göra under dagen. 
Det är ju inte så att kunderna springer in dörrarna direkt...


Här jobbar jag, för er som inte visste ;)

Ha det fint! Hörs senare!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0