I.D.


Mitt tips för dagen.

För ett tagsen fick jag lite tester på I.d. bare minerals produkter, och jag måste säga att dom är fantastiska. Pudret är kanon, sitter hela dagen och man får en jämn o fräsch hy! Även läppglanset är bra, man får mjuka fina läppar. Det känns lite som ett lypsyl med godis smak



Jag har ännu bara testat läppglanset & pudret o jag är väldigt nöjd med dom :) Är det någon som har testat andra produkter som ni kan rekommendera? Typ maskara eller liknade?
Ge mig massa tips!!


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

osch =) tack för filmtipset honey =)=) ska kolla den :)

2010-02-23 @ 12:47:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: simone

Ja, ID är riktigt bra, speciellt foundation med kabukiborsten då, fast mineral veil är toppen :D Skulle jämföra dom med sheercover fast sheer är billigare :)

2010-02-23 @ 15:45:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0