Måndag igen

100208

Tjenix!
Helgerna bara flyger förbi, hade jag fått bestämma, hade jag nog velat ha helg i ett par dagar till :) Men tyvärr kan inte jag betämma det.. :/ Tänk ändå om man hade den makten, det hade varit något ;) 
Varför måste helgerna gå så himlas fort och veckodagarna så otroligt långstamt?! Nu tänker ni nog att fan e hon dum eller?! "Det är ju fler veckordagar än helg" Jo det vet jag!
Men hade det bara varit två veckordagar hade dom ändå gått mycket långsammare än helgerna, jaja..
Det ät som det är, nu är det bara att bita ihop och se fram emot en veckas arbete...

Hoppas iallafall ni haft en bra helg! Min har varit lugn o skön! 
Bara haft det mysigt tillsammans med min bejbi ♥

Hörs om ett tag igen, måste ta tag i mig själv o städa på skyddsavdelningen.. 
Thing så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0