Melodifestivalen


Imorgon börjar melodifestivalen med första deltävlingen i Örnsköldsvik.
Det är inget program som jag verkligen känner att jag måste se, men visst kan även jag ibland sitta o kolla på det men sitter inte bänkad framför tvn som många andra gör.
Kan säga som såhär att jag verkligen gillade att kolla på det året då Björn Gustafsson var med som pausunderhållning!! ;)
Han e ju stört skön den killen, "Vad får du allt ifrån??" Svar: "Glöggen" :) Som vi höll på med det,  jag, Lina & Sanna! Vi kunde inte sluta härma honom. Haha!
Kul var det då iaf.

Jag saknar den goa tiden då Sanna bodde i Götet o vi hade våra mysiga tisdagskvällar alla tre, saknar alla roliga utekvällar med mina bästa två tjejor helt enkelt! ♥


Jag o mina finaste på min student ♥

Nu tappade jag tråden här kände jag.. Vilket är vanligt iof :P
Snart packar jag ihop mitt och åker hem! Hoppade över lunchen idag så jag slutar en timma tidigare :)
Ha de gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0