Oooorka..


Fyfan vad jag inte orkar med någonting just nu.. Det mesta känns piss för tillfället, är så trött på att det alltid är jag som får höra av mig till folk, är trött på att ha ont i magen o må illa helt utan anledning, är trött på att jobba och vill inget hellre än att lägga mig i soffan hemma med en mysig filt och glo film..
Och just nu är det så otroligt mycket saker som ska göras på jobbet, men har ingen som helst ork till att göra något av det! Det är rea hit o dit, sen är det kampanjer som ska fixas, jag känner mig helt seriöst som en nyanställd på tools som inte fattar någonting!
Det underlättar ju inte heller att man börjar bli sjuk mitt upp i allt..
Nu har jag gnällt färdigt..

Efter jobbet iallafall blir till att åka till stallet för att göra en snabb mockning i Mökkans box, sen hemåt o duscha sen slänga sig på soffan!
Måste ta mig i kragen nu o fixa lite grejer innan dagen är slut.
Thingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0