Sjuk!??

100204

God morgon! Hopas ni alla sovit gott. Det har jag gjort :) fast vaknade i morse med halsont och snorig som bara den.. Nu sitter jag här på min stol i kassan o snorar! Inte så fräscht kanske, men pengarna måste ju in..

Fick inte till någon bra före och efter bild igår, istället blir det bara en dagen efter bild! ;)

Efter klippningen igår (har inte fixat håret idag, det kanske syns) :P

Idag har jag ju innebandy med, rätt kul att behöva ringa varanna torsdag o säga att man inte kan vara med, låter ju som att man inte alls tar det seriöst.. Men de roliga/tråkiga (vet inte hur man ska se det) är att jag verkligen vill vara med o träna för att någon gång känna mig hyfsat inne i laget så jag kan vara med o spela match, men det underlättar ju verkligen inte att man är borta titt som tätt.. Är det inte skoning som stör, så är det förkylningar eller liknande! Otroligt irriterande! :/
Aja...
Men nu ska jag iallafall ta en banan till frukost och försöka piggna till så att man slipper se ut som ett lik bakom kassadisken!! :(
Hoppas ni alla får en bra dag, puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0