Onsdag

100203

God morgon på er :) 
Får börja inlägget med att be om ursäkt!
Jag var nämligen helt inne på att det var min o Johans dag igår, så jag glömde av att det även var min kära brors dag. Han fyllde 26 år igår, så STORT grattis till dig i efterskott får jag väl säga! ♥
 Igår var det en mysig dag, vi åt fläskfilé med god gräddsås och körde på den enkla varianten med pommes i ugn! Mmm , det var otroligt gott. Resten av kvällen tillbringades i vardagsrummet med tända ljus och ännu ett glas rött vin och med en massa mys förstås! :)

Jösses vad mycket snö det är ute nu, och inte fan hade dom plogat på våran väg.. Det var säkert iallfall 10 cm snö på vägen till gråbovägen och det var inte det lättaste att ta sig fram med tanke att det spårar rätt rejält när man kör.. Men det gick bra och väl framme på "storavägen" var det förvånansvärt lite trafik och jag gled lugnt ut på vägen :)

Ikväll är det klippning som gäller :D Äääntligen, det är banne mig på tiden att det görs, har en sån där tråkig längd på håret nu o man kan inte göra någonting med det. Håret bara hänger som två gardiner.. Vem vet, kanske kan man bjuda på en före och efter bild senare ;)

Nu ska jag strax gå o äta frulle!
Ha en fin dag i vintern! ♥

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0