.


God morgon mina söta läsare! Hoppas ni alla sovit gott! :)
Idag är det torsdag och det betyder att mina svin till föräldrar åker till Thailand, det betyder också att jag ska upp bra mycket tidigare än vad jag brukar imorgon bitti..  
Tror nog att det kommer vara fullt ös i två veckor framöver! Okej, nu kanske jag tar i men kommer inte vara sysslolös iallafall! Det en hund som ut, tre katter som ska ha mat och en häst som ska skötas!


Teddie


Sessan ♥


Lillekatten (även kallad Smirre)


Mökkwi ♥

Och inte nog med att jag är djurvakt, jag ska även vattna mammas en miljon olika blommor. PLUS att det ska komma ungefär 20-30 centimeter snö, så det kommer bli till att skotta utav bara helvete! Ska bli så kul.. Eller inte men men, så är det!

Ha nu en bra dag o puss på er! ♥




Kommentarer
Postat av: Malin

Hjärtat.. Tänk på att du har en man me.. Jag loovar att han kan göra massor .. :) Bara å se lite ledsen å trött ut så fixar ni de galant.

Pusspuss

/Love

2010-02-18 @ 11:01:47
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Katter är ju så himla söta djur =) Jag badade min Misse... en blöt misse är ju så sött =)

2010-02-22 @ 14:50:53
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0