Glömde en sak igår..


Hallå! Känner att jag kommit in i en svacka med bloggandet!
De e ju äna dumt att få det nu när jag äntligen börjat få läsare till min blogg, vilket är otroligt roligt!!  
Hoppas ni fortsätter läsa trots mina svackor..

Igår åkte jag o Johan till föräldrarnas hus för att börja lite smått med skottningen av snö från deras altantak. Jag kan lova er att det var en hel del snö där upp.
Fick precis veta av en kund att det ska börja töa redan imorgon kväll så det är nog läge att ta tag i allt redan idag och inte imorgon som det var tänkt från början. Får ringa o fjäska med min bror som är ledig imorgon o se om inte han kan lösa det. Blir så sent innan man kan börja eftersom jag inte slutar jobbet förens klockan fyra.

Förlåt förlåt mamma! Jag glömde av att skriva om din födelsedag igår. Iallafall STORT grattis till min kära mor som fyllde 50 år igår. Jag älskar dig! ♥ Hoppas ni har det kanon i värmen medans vi fryser ihjäl här hemma.

Nu ska jag "jobba" lite så tiden fortare går mot fyra.
Ha en fin dag allihopa!
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jaså;D ja visst är dom snygga;D sjukt skönt material?:D<3

2010-02-24 @ 14:57:32
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Hoppas ALL snö töar bort inom en vecka :D

2010-02-24 @ 18:56:24
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: JenU♥

Grattis till henne =)



Svar: Okej låter bra det.

Jodå den var helt okej =)

Kram

2010-02-25 @ 06:14:27
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0