9 februari 2010

100209

Förlåt, förlåt!!
Sa ju igår att jag skulle vara inne igår vid halv tio tiden.. Men jag hade ingen ork över efter träningen! Jag skojar inte när jag säger att jag ramlade i trappan på väg ner till omklädningsrummen igår, så slut i benen var jag!
Även idag är det jobbigt men kan iallafall gå i trappor utan att ramla, hehe. Nu känner man verkligen att man gav järnet igår :)

Igår var det mysigt att träffa Sarah. Vi bestämde att vi skulle träffas nästa måndag med! :D
Allum är så bra för det är nästan inget folk där som knör o har sig! Till skillnad från Nordstan där man går som packade sillar. Men tillbaka till gårdagen, vi gick runt i lite butiker och fikade :)
Fick med mig några skönheter hem till min garderob igår med! Mer exakt blev det åtta nya plagg, och det roligaste av allt är att jag nog är nöjd med ALLA!! :) Det händer inte ofta. Annars brukar jag vara nöjd med ett eller två plagg av det jag köpt :)

Ikväll blir mystisdag med bästis Lina! Det var ett tagsen vi hade det nu eftersom Lina var i Malmö en tisdag och tisdagen efter var jag hos farfar som fyllde 80 år. Men nu jäklar :) Ikväll börjar vinterspelen på kanal 5 med och det får man inte missa.




Ha en kanon dag i kylan.
Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Lina

8 nya plagg!? Maria...Du är galen!

2010-02-09 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0