"Afterwork" :)

100112

Hellu!
Herregud vad mycket kunder det har varit inne idag, har inte kunnat slappna av en sekund här i kassan.
Först så är det typ en miljon kunder som behöver hjälp med skor och samtidigt som jag hjälper dem så kommer alla andra kunder fram till kassan och ska betala, så då springer man fram och tillbaka som en jävla duracell kanin! Inte nog med allt springade, ne då ska den förbannande jävla skrivaren lägga av, så nu spottar den inte ut några följesedlar.. Just nu är den här dagen en riktig pissdag. Men det blir bättre efter jobbet eftersom jag o min Lina ska till Chez ikväll för att ta ett glas vin eller två ;)
Vem vet vi kanske beställer in lite tapas till vinet, haha!
Lina, tycker du det låter som en bra idé?! :P

  +   
= Good shit :)

Ne, nu har jag skrivkramp ;)
Ses på stan!

M

Kommentarer
Postat av: Lina

I like!

2010-01-12 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0