Babyboom!

100111

Jag sitter och funderar på vad man ska göra om det blir så att man inte kommer att kunna vara kvar och jobba här på Tools, för just nu ser det inte så ljust ut med tanke på att tools har köpt upp bendens och då måste deras gubbar placeras ut i våra butiker. Så man kan nästan redan nu säga hejdå till fasttjänst här! Tråkigt det eftersom det är fasttjänst som jag har jobbat på att få de senaste två åren när jag varit timanställd..
Är nog kanske på tiden att man börjar söka lite annat, om man någon gång i livet ska få en fast tjänst så man kan fullfölja sina planer med resor och familj m.m :)
Man kan ju inte annat än att börja känna lite press eftersom det råder babyboom i princip överallt!
Jag kan ju inte förneka att det hade varit mysigt med en egen liten men samtidgit är det lite tidigt för de och sen har vi ju planer att resa till Thailand nu vintern 2010, så det får vänta!
Haha, kommer ni ihåg hur mitt o Johans barn skulle se ut?
Om inte, här kommer bilden igen :P


Snacka om att det kommer bli en sån där fulsöt unge! ;)

Ne usch, nu vill jag åka hem o vila. Mår inte 100 % idag.. Magont o snurrig! Jobbigt.. Men de e ju snart bara fyra timmar kvar så de e gött :)

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0