Gårdagen

100125

God morgon!
Igår blev tydligen Lina min väckarklocka, trodde inte man behövde någon sån när man inte hade en tid o passa men tydligen så skulle jag upp! Redan vid halv elva ;)

Hur som helst, hon frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp o spela på deras match men jag sa nej eftersom jag bara hade tränat med dom en gång innan så kändes det inte så bra o va med redan nu.. Så jag tänkte inte mer på de, satte mig o spela lite poker innan jag o Johan skulle palla oss ner till köket för att äta lite frulle vid 11.50, då ringer Lina IGEN! Hon bönar o ber, nej inte riktigt men nästan om att jag ska vara med på matchen som börja kvart i ett.. Liiiite tajt med tid där tänkte ja, men fick vara snäll o ställa upp med att vara bänkvärmare ifall någon back skulle bli skadad, så det blev att slänga i sig en vääldigt snabb macka o rusa till matchen!

I de två sista minuterna stod det 3-5 till bortalaget men med två snabba så lyckades vi få det till lika! :) Himla gött tycker jag! :)
Efter våran match spelade herrarna hemma mot Mölndal som leder serien, tyvärr förlora dom den matchen med 6-7..

Gött nu har klockan slagit 12 och det innebär lunchdax för min del!
Hörs senare!

~ M

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag inte bara om kläder&skor, jag skriver om en svår barndom med en frånvarande pappa, elaka styvpappor &mina minnen och upplevelser jag fått gå igenom i mitt liv...

http://sandratjulins.blogg.se

2010-01-25 @ 23:58:35
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0