Första träningspasset :)

100126

Godemorgon allesammans!
Fyy, imorse var jag som ett lik i sängen.. Hade varken ork eller lust att gå upp för att åka till jobbet.
Jag menar känslan av ligga brevid mitt hjärta på morgonen underlättar ju inte direkt när man ska palla sig upp ur sängen! Kan nog säga att det är det bästa som finns att ha min godbit brevid mig , Love u darling! ♥

Jag trodde helt seriöst att jag skulle bli sen idag med tanke på att jag inte kom iväg hemifrån förens vid 06.27 typ.. Haha, nepp jag stod utanför dörren itid och väntade på Pauli, som såklart var sen!!

Igår tränade jag mitt första pass på sportlife i partille! Jag fick t.om personlig tränare, nämligen min man! :) Vi mjukstarade tydligen igår med att träna armarna, vilket nog aldrig har hänt tidigare, hihi! Men han var så snäll o duktig med mig igår så det var riktigt kul o träna faktiskt! :) Lite läskigt var en övning dock, då jag skulle träna med stång, man skulle ta den mot pannan och upp igen.. Gillar inte riktigt att ha tunga saker över huvudet, men det gick bra eftersom Johan var där o hjälpte mig!
Imorgon blir det ännu mera träning :)

Hörs om ett tag!
Puss o kraaam! ♥

~ M

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ibland kan det vara riktigt segt att gå upp på morgonen, fast oftast är det inga problem.

2010-01-26 @ 11:51:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch nej jag gillar inte heller att ha saker nära huvudet, får panik

2010-01-26 @ 12:00:19
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0