Farfar 80 år!

Hej igen!

Hoppas att alla haft en bra dag än så länge :)
På lunchen var jag nere på Eriksberg en sväng. Jag var nämligen tvungen att palla mig till apoteket o köpa lite grejer. ;) När jag ändå var iväg så hoppade jag in på Lindex som ligger brevid och hittade ett jätte fint armband med nitar på! Köpte även två toppar/tunikor, har dock bara kunnat ta bild på armbandet för tillfället, så bilderna på topparna kommer upp senare :)


Mitt nyinköpta armband ♥ Gillar mycket! :)

Idag är det ju tisdag och det innebär i vanliga fall att jag har myskväll med Lina, men inte idag, för idag ger vi istället ett STORT GRATTIS till min farfar som fyller 80 år!! :) Så ikväll slår vi ihop hela familjen & åker o hälsar på honom med massa fika och presenter.
Känner mig väldigt dum nu för jag har inte köpt något till honom, kan inte alls komma på något kul att köpa.. Antar att det blir det gamla vanliga, nämligen att man köper en blombukette & någon trisslott!

Som ni förstår har jag torka på indeér, någon som har bra förslag på vad man kan ge sin farfar på hans 80 årsdag så kom gärna med förslag! :)

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0