Fredag :D

100122

Hallon!
Idag blir det nog ett något gladare inlägg än igår!
Nu är det äntligen fredag o då kan man ju inte sura ;) Igår så lovade jag Pauli att jag skulle vara på jobbet i o stå utanför dörren kvart i sju, och visst var jag det men då var SÅKLART han sen, så vi öppnade inte butiken förens några minuter över sju. Ooops!
Det är bara jag o Pauli på jobbet idag och har inte sådär jätte många kunder inne, så vi gick loss på varorna i butiken & var allmänt mongo :)


Här har vi Pauli som testar våra nyinkomna rånarluvor! :)


Jag testar för första gången att ta kort på mig själv genom spegeln, gick la sådär ;)


Pauli med eftermiddagskaffe och utan rånarluva!

So far har det varit en bra fredag, hoppas det håller i sig! :)
~ M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, klockren bild på Pauli! Saknar er!!! Puss

2010-01-22 @ 18:30:45
URL: http://camillaeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0