Söndag

100110

Godagens gott folk :) Hoppas ni haft en bra helg!
Min helg har inte varit jätte händelserik, har mestadels varit hemma o tagit det lugnt!
I fredags var jag o Jóhan hos mina föräldrar som bjöd på tacos och vin, dock var jag den som körde så fick hålla mig till mjölk medans Johan fick gotta sig med vin till maten och flera glas öl till vårat Toché spelande. Och vilka vann spelandet? Jo det gjorde jag o mamma, utklassning är vad jag kallar det ;) Enligt dom så gjorde dom sig till så att vi inte skulle bli sura men ni vet ju själva att det bara är skitsnack , haha!
Efter att ha käkat god tacos och vunnit spelandet så bar det av hemåt och både jag o Johan somnade som stockr så fort vi landande i sängen.

Även gårdagen blev lugn, älskling lagade middag och sen öppnade vi en flaska vin som vi drack till filmen The Marine II. När filmen var slut var klockan ungefär hlav tio och då började jag kolla på Scary Movie som var på 5:an, haha sjuk film det där alltså! :)

I morse blev jag medlem på tradera, ska nämligen försöka sälja två utav mina klänningar som jag helst inte vill slänga så det skadar ju inte att försöka o se om någon kanske vill köpa dom istället!


Den här är för stor i bysten och är bara använd en gång. 
Gillar den som fan men kan man inte ha den så kan man inte..
:( 


Den här är använd två gånger.

Någon som är sugen, in på tradera med er så kan ni buda på den ;) 
Mer om dagen, vi har även lämnat in våran vita matta till Ann idag så förhoppningsvis kan den bli vit igen efter att Alissa råka spilla ut ett rödvins glas på den! Om inte så får vi väl åka till Ikea o köpa en ny (lite sura pengar dock..)
Snart ska jag palla mig till stallet för att mocka skit, sååå kul, eller inte men måste ju göras tyvärr..
Ha´re gott så länge, jag lär ju skriva imon på jobbet med tanke på att kunderna inte kommer springa in dörrarna! :P

PUSS O KRAM
~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0