Snaaark

100119

God morgon gott folk! Hoppas ni haft en bra kväll o sovit gott :)
Det har iaf jag gjort trots knipande magvärk och lite lätt illamående under gårdagskvällen.
Imorse vaknade jag och var förvånansvärt pigg, tills jag satte mig i bilen, då blev jag helt plötsligt jätte trött o ville bara krypa tillbaka ner i sängen & dra täcket över huvudet!
Har ingen lust alls att jobba, vill bara bli av med min magvärk eller iallafall veta vad det är för fel på mig som har ont i magen nästan hela tiden!! :/
Men men..
Får ta mig en liten titt på nätet om det finns några fina kläder som skulle passa bra in i min garderob (det tror jag att det finns) Kläder får en alltid att bli på bättre humör! ;)

~ M

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskling! Du skulle ju inte shoppa mer på nätet.. hahaha busungeeee ! ;) /Love

2010-01-19 @ 09:29:58
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ne ska jag inte göra heller.. Bara kollar lite! :P PUSSS!

2010-01-19 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0