Tisdag kväll

Sitter hemma och kollar när älsklingen spelar poker på internet, vi har nämligen ett gemensamt mål o det e att vi ska bli rika på poker :) Man kan ju alltid drömma , hehe!
Samtidigt som jag försöker kolla så Johan sköter sig på pokerborden bläddrar jag igenom lite bilder på datorn.
Får se om det kanske fungerar bättre nu med uppladdningen av bilder än vad det gjorde tidigare

Lite bilder från Julafton/nyår och resa med min underbara mamma!

Julafton

Maria as santa ;)


Mike är helnöjd med sina julklappar


Syskonen ♥ Rj, Jag & Mike

Nyår

Sötaste Alissa med sin farmor Aila


Duktiga killar som lagar nyårsmiddag, Calle & Älskling


 ♥


Trötta killar strax efter tolvslaget ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt , vilket är att kolla pokerstars.com ;)
Hoppas ni får en bra kväll allihopa!

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0